Школа з підвищення педагогічної майстерності учителів, які викладають "Сходинки до інформатики" у 2-4 класах з проблеми: "Умови та шляхи ефективного впровадження курсу"Сходинки до інформатики" у загальноосвітніх навчальних закладах району"( кер.Ошега З.С., методист РМК) | |
Для якісної підготовки вчителів, які викладають і викладатимуть «Сходинки до інформатики» у 2 - 4 класах відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти у районі організовано роботу школи з підвищення педагогічної майстерності учителів, які викладатимуть «Сходинки до інформатики» у 2- 4 класах з проблеми: «Умови та шляхи ефективного впровадження курсу «Сходинки до інформатики» у загальноосвітніх навчальних закладах району». Основні завдання роботи школи : - забезпечити ґрунтовне вивчення педагогами шкільних програм, підручників, навчальних і методичних посібників з інформатики, способів використання в навчальному процесі шкільної комп’ютерної техніки і відповідного програмного забезпечення, розуміння методичних ідей використання методів і засобів сучасної інформаційної технології; - виховати у вчителів творчий підхід до розв’язування проблем викладання інформатики та використання засобів НІТ у своїй діяльності, сформувати знання, вміння і навички, необхідні для самостійного аналізу навчального процесу, дослідження різноманітних методичних проблем та психолого-педагогічних ситуацій, розвинути здатність до постійної самоосвіти, наукового пошуку шляхів удосконалення процесу навчання основам інформатики; - сформувати у вчителів знання, вміння і навички, необхідні для практичного проведення навчально-виховної роботи в умовах широкого використання нової інформаційної технології в навчальному процесі. Основна тема даного заняття – «Формування користувацьких вмінь вчителів, які викладатимуть «Сходинки до інформатики» у 2-4 класах» У ході теоретичної частини заняття школи вчителі опрацювали та ознайомилися з : 1.Методикою ознайомлення учнів з поняттям інформації, інформаційної технології, інформаційної культури. 2. Методикою ознайомлення учнів з пристроями комп’ютера та їх призначенням. - Основні поняття про пристрої комп’ютера, що виносяться на опрацювання у початковій школі. - Основні та додаткові програмні засоби з теми. - Методика ознайомлення учнів з складовими комп’ютера. 3. Методикою ознайомлення з редакторами. - Поняття редактора, види редакторів. - Методика ознайомлення учнів з тестовим редактором. - Методика ознайомлення учнів з графічним редактором. - Методика ознайомлення учнів з музичним редактором. У ході практичної частини заняття педагоги навчалися: - Копіювати та переміщати файли та папки; - Створювати та знищувати папки, - Змінювати імена папок за допомогою контекстного меню; - Скасовувати останні операції. - Створювати малюнок з використанням графічного редактора і тексту. Слухачі школи отримали і домашнє завдання 1. Ознайомитися та опрацювати растровий графічний редактор ТuхPaint, який представляє великі можливості для творчості учнів будь-якого віку щодо створення зображення за допомогою різних пензлів, ліній, графічних примітивів. 2. Опрацювати нове середовище програмування Scratch та створити власну анімовану інтерактивну модель. |
|
Роботи вчителів |
|
План роботи ШПМ учителів 2-х класів.doc |
|
Програма "Сходинки до інформатики" |
|
Підручники "Сходинки д інформатики для 2 класу" |
|
Список учителів, які викладають "Сходинки до інформатики" |
|
З метою якісної підготовки вчителів, які викладають «Сходинки до інформатики» у 2 - 4 класах відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти та формування у вчителів знаннь, вміннь і навичок, необхідних для практичного проведення навчально-виховної роботи в умовах широкого використання нових інформаційних технологій в навчальному процесі у районі проведено ІІІ заняття Школи з підвищення педагогічної майстерності з проблеми «Умови та шляхи ефективного впровадження курсу «Сходинки до інформатики» у загальноосвітніх навчальних закладах району». Тема ІІІ заняття: «Формування користувацьких вмінь вчителів, які викладатимуть «Сходинки до інформатики» у 2-4 класах» У ході теоретичної частини заняття школи вчителі ознайомилися з: 1.Методикою навчання учнів щодо створення презентацій: - Редактор PowerPoint та можливості його використання. - Структура навчальної та ігрової презентації. - Методика роботи з редактором презентацій та основні етапи ознайомлення молодших школярів з технічними його можливостями. 2.Поняттям навчального проекту. Етапи виконання навчального проекту. У ході практичної частини заняття педагоги навчалися створювати презентації, використовуючи різні анімаційні функції та створювали проект « Мої захоплення» редактором PowerPoint
Слухачі отримали і домашнє завдання 1. Детально опрацювати редактор PowerPoint, який представляє великі можливості для творчості учнів будь-якого віку щодо створення проектів. 2. Створити проект до Новорічного свята.
|